INTRODUCERE

Accesarea, vizualizarea si cumpararea de produse de pe site-ul www.gatoo.ro implica acceptarea in totalitate a termenilor si conditiilor de mai jos, aplicabili Advanced Slisys SRL, in calitate de proprietar al acestui website. In situatia in care nu sunteti de acord cu termenii si conditiile, va rugam sa nu mai utilizati acest website.

DEFINITII

Vanzator - magazinul online Gatoo.ro, administrat de ADVANCED SLISYS SRL, Cod Unic de Inregistrare 30854641, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/12692/2012.

Client/Cumparator - persoana fizica sau juridica care isi face un cont in site si efectueaza o comanda catre Vanzator prin intermediul www.gatoo.ro. 

Utilizator - orice persoana care viziteaza site-ul in scop informativ.

Comanda - document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator, si prin intermediul caruia Vanzatorul este de acord sa vanda si sa livreze produsele solicitate de catre Cumparator, iar Cumparator este de acord sa achizitioneze, sa primeasca si sa efectueze plata acestor produse.

Contract - o Comanda confirmata de catre Vanzator telefonic sau electronic, prin email.

Tranzactie - incasare sau rambursare a unei sume rezultate din vanzarea unui Produs de catre Gatoo.ro catre Cumparator, indiferent de modalitatea de livrare.

Produs/Serviciu - orice produs mentionat in Comanda, oferit de Vanzator prin intermediul site-ului sau in afara lui si solicitat de catre Cumparator prin semnarea electronica a unui document online de comanda.

Producator - fabricantul produselor comercializate pe site.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Contract – reprezinta comanda confirmata si expediata de catre Vanzator telefonic sau electronic pe email in urma comenzii plasate de catre Cumparator. Contractul dintre Vanzator si Cumparator este incheiat la distanta, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Timpul derularii unei comenzi - timpul de cand s-a confirmat comanda de catre Cumparator si pana la livrarea acesteia de catre Vanzator si semnarea de catre Cumparator a documentelor de livrare.

Drepturi de autor - intreg continutul site-ului www.gatoo.ro incluzand design-ul site-ului, textele, imaginile, grafica sau orice alte date este proprietatea Advanced Slisys SRL si a partenerilor sai si este protejat conform Legii privind drepturile de autor si drepturile conexe.

Newsletter - serviciu de informare periodica, gratuit, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre Gatoo intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Gatoo referitor la informatiile continute de acesta.

Curier - orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat rapid.

LIMITAREA RASPUNDERII

Gatoo.ro nu este si nu poate fi facut responsabil pentru prejudiciile create de erorile, omisiunile, neacuratetea sau neactualizarea informatiilor publicate sau mentinute pe site, ce nu sunt datorate culpei sale. Pentru o mai mare corectitudine a informatiilor, va rugam sa verificati specificatiile produselor dorite pe site-ul Producatorului. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate eronat, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta in cel mai scurt timp Cumparator, telefonic sau prin e-mail, cu privire la eroarea produsa.

Gatoo.ro nu poate garanta si nu isi poate asuma raspunderea ca informatiile prezentate pe site sunt corecte, complete sau actualizate, iar serviciile oferite prin acest site sunt accesibile, neintrerupte si fara erori. Preturile, ofertele, situatia stocului, specificatiile/caracteristicile si imaginile aferente Produselor pot fi schimbate fara o notificare prealabila.

Gatoo.ro nu garanteaza Utilizatorului sau Clientului acces pe site si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica sau reproduce partial sau integral continutul, de a copia sau de a exploata continutul in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si / sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al Gatoo.

Gatoo.ro nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora. 

Imaginile produselor prezentate pe site au titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor sau design-ului, fara notificare prealabila din partea Producatorilor. 

Vanzatorul nu poarta nicio responsabilitate in ceea ce priveste folosirea de catre Cumparator a produselor in alt scop decat cel declarat de Producator. 

Gatoo.ro isi rezerva dreptul de a completa si de a modifica orice informatie de pe site.

Orice problema cauzata de produsele prezentate pe magazinul online Gatoo se va solutiona pe cale amiabila in termen de 15 zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor de catre Utilizator sau Client. 

Gatoo.ro nu raspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea acestor Termeni si Conditii. 

DISPONIBILITATEA PRODUSELOR

Produsele si ofertele prezentate pe site-ul www.gatoo.ro sunt disponibile in limita stocului.

PRETUL PRODUSELOR

Preturile produselor afisate sunt finale si sunt exprimate in lei (RON). In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date a site-ului, ne alocam dreptul de a anula livrarea produsului respectiv si de a anunta cumparatorul despre eroarea aparuta in cel mai scurt timp, daca livrarea nu s-a efectuat inca. Preturile produselor pot fi modificate fara o notificare prealabila.

PLASAREA SI CONFIRMAREA UNEI COMENZI, MODALITATI DE PLATA

Pentru a plasa o comanda, sunteti de acord sa creati un cont asociat cu o adresa de e-mail si o parola, si sa ne furnizati datele personale complete necesare livrarii. Pentru finalizarea procesului de cumparare, trebuie apasat butonul "Confirm comanda". Acest pas directioneaza in meniul de Autentificare / Login, pas in care Clientii noi vor completa datele personale (adresa de email valida, nume, prenume, parola), adresa de livrare, telefon de contact, precum si informatii despre companie - in cazul in care se doreste factura pe firma.

Odata completate, aceste date vor ramane inregistrate in contul de Client, astfel nu va mai fi necesar sa fie reintroduse in cazul unei noi comenzi. In ceea ce priveste metoda de plata, puteti alege una dintre variantele mentionate mai jos:

- PLATA CU CARDUL (debit sau credit Visa, Mastercard, Maestro) - prin intermediul procesatorului de plati EuPlatesc. Aceasta metoda de plata este complet securizata si nu implica niciun comision suplimentar pentru tranzactii. Veti plati doar valoarea comenzii. Dupa completarea datelor aferente comenzii, veti fi redirectat catre platforma EuPlatesc, unde, in conditii de maxima siguranta, veti introduce datele cardului. Este important sa stiti ca Advanced Slisys nu are acces la datele dumneavoastra, acestea fiind folosita de catre EuPlatesc doar in scopul efectuarii tranzactiei.

La plata cu cardul, ai posibilitatea sa optezi pentru PLATA IN 3 RATE, fara dobanda daca detii un card Star BT, BCR, BRD Finance sau Alpha Bank. 

- TRANSFER BANCAR sau ORDIN DE PLATA - dupa trimiterea comenzii veti primi numarul de cont in vederea efectuarii platii. Plata se va efectua in avans, la ghiseul bancii sau online, daca beneficiati de un sistem de online banking. Dupa ce primim confirmarea platii, produsele comandate vor fi livrate catre dumneavoastra prin intermediul firmei de curierat;

- PLATA IN NUMERAR/RAMBURS LA LIVRAREA COLETULUI, in momentul inmanarii coletului de catre reprezentantul firmei de curierat.  

Mesajul de confirmare reprezinta inregistrarea comenzii in sistem, dar nu si obligativitatea onorarii acesteia. Comanda va fi procesata si livrata functie de stocurile disponibile. Toate comenzile efectuate pe magazinul online Gatoo vor fi confirmate telefonic.

LIVRAREA PRODUSELOR

Incercam sa va facem experienta de cumparare cat mai agreabila, astfel ca, in general, termenele de livrare pentru comenzile plasate pe Gatoo variaza intre 2 si maxim 5 zile lucratoare. Livrarea produselor se realizeaza prin intermediul serviciului de curierat Urgent Cargus.

Transportul este gratuit pentru comenzile de peste 250 RON pentru toate localitatile din reteaua curierului Urgent Cargus. Pentru comenzile sub aceasta valoare percepem o taxa de livrare de 15 lei, valabila pentru plata cu cardul. 

Pentru localitatile din afara retelei Urgent Cargus, curierul percepe o taxa pentru numarul de kilometri suplimentari. La confirmarea telefonica a comenzii, va vom comunica estimarea costului transportului, urmand a decide daca mentineti comanda sau nu.

Pentru produsele aflate in stoc, livrarea se va face conform optiunii specificate de dumneavoastra. Intre inregistrarea Comenzii si preluarea acesteia de catre Curier exista un interval de 12 - 24 ore in timpul saptamanii sau de max. 72 ore in week-end sau perioadele de sarbatori legale.

In cazul in care produsele nu sunt pe stoc sau in cazul depasirii termenului de livrare indicat, va vom informa cu privire la aceasta situatie prin email sau telefon in vederea acceptarii prelungirii termenului de livrare. Lipsa primirii unui raspuns din partea dumneavoastra sau imposibilitatea contactarii la datele de contact indicate in termenul precizat se va considera ca un accept tacit al dumneavoastra pentru prelungirea perioadei de livrare.

Livrarea se considera a fi indeplinita la momentul predarii produselor comandate la adresa specificata de Client la momentul plasarii Comenzii.

Gatoo.ro nu poate fi tras la raspundere pentru introducerea eronata de catre Client a informatiilor necesare livrarii (numar de telefon mobil, adresa livrare), din care pot decurge intarzieri de livrare. In acest context, toate taxele de transport in vederea re-expedierii Comenzii vor cadea in sarcina Clientului.

Totodata, magazinul nu este raspunzator pentru intarzierile ce pot aparea in procesul de livrare efectiv, dupa ce coletul a fost predat companiei de curierat. De asemenea, comenzile plasate in zilele de sambata si duminica sau sarbatori legale vor fi procesate si confirmate in prima zi lucratoare. La livrarea coletului, va rugam sa va asigurati ca acesta este intact. 

GARANTIA

Toate produsele comercializate de magazinul online Gatoo.ro beneficiaza de o garantie de 30 de zile calendaristice de la livrare.

Pentru a beneficia de garantie, produsul trebuie prezentat in ambalajul original, insotit de certificatul de garantie si factura fiscala. Prezenta garantie nu este afectata de garantia legala de conformitate. In calitate de distribuitor Shooshoos, Gatoo comercializeaza produse din piele naturala, dedicate copiilor, supuse unor controale riguroase de calitate.

Satisfactia Clientilor nostri este extrem de importanta pentru noi, prin urmare depunem toate eforturile pentru a va oferi o experienta completa la achizitionarea produselor noastre.

Garantia va fi asigurata in cel mult 15 zile calendaristice de la data sesizarii. Astfel, daca produsul prezinta defecte de fabricatie, fie va vom inlocui produsul, fie va vom returna contravaloarea produsului, in situatia in care inlocuirea nu este posibila. Pentru garantie, este necesar sa prezentati factura fiscala si certificatul de garantie. Garantia se acorda pentru deficiente neimputabile Clientului si nu acopera utilizarea incorecta a produselor si nu include nerespectarea instructiunilor de ingrijire recomandate, daune cauzate de intretinerea defectuoasa: utilizarea produselor de curatare sau masini de spalat, curatare incorecta etc. De asemenea, zgarieturile si petele de murdarie constituie deteriorari normale si nu reprezinta motive de reclamatie a calitatii produsului.

Conditii in care garantia este anulata:

- Uzura fizica normala a produsului;

- Produs incomplet;

- Intretinere defectuoasa, produsul a fost spalat in masina de spalat, pentru curatare s-au folosit produse neadecvate: detergenti, solventi, alcool, acetona etc.;

- Decolorare, ca urmare a expunerii indelungate la soare sau alta sursa de caldura (calorifer, uscator de par etc.);

- Produsul a fost modificat sau prezinta urme de modificare, inclusiv vopsirea acestuia;

- Deteriorari ale produsului in urma unor calamitati (foc, cutremur, inundatie etc.), accidente, incendiere sau furt;

- Defecte produse de transportul, manipularea si depozitarea in conditii improprii (temperatura si umiditate excesive, variatii de tip cald - rece);

- Deteriorari cauzate de utilizarea neadecvata, in mod abuziv, incorecta si/sau in conditii improprii, altele decat cele pentru care produsul a fost testat si proiectat;

- Deteriorari ale produsului cauzate, voluntar sau involuntar, de socuri mecanice (rupere, agatare, lovire, zgariere etc.), animale de companie, rozatoare sau alti daunatori;

- Lipsa certificatului de garantie si a facturii fiscale. Pentru orice defecte pe care le-ati putea indentifica in perioada de garantie specificata mai sus, va rugam sa ne trimiteti produsul inapoi pentru evaluare. Va rugam sa ne semnalati defectele identificate printr-un email la contact@gatoo.ro.

RETURNAREA SAU INLOCUIREA PRODUSELOR

Daca produsul sau produsele cumparate de la www.gatoo.ro nu este ceea ce ti-ai dorit si vrei sa renunti la achizitie si implicit sa primesti banii inapoi, poti aplica pentru procedura de retur a produselor in maxim 14 zile calendaristice.

Conform legii, poti returna produsele achizitionate in urmatoarele situatii: produsele au fost livrate sau facturate gresit, coletele prezinta deteriorari severe, produsele prezinta defecte de fabricatie (lipsa conformitatii), produsele prezinta specificatii eronat comandate de catre tine. In oricare dintre aceste situatii, te rugam sa ne trimiti un email in maxim 48 de ore de la primirea comenzii.

De asemenea, in calitate de Client, ai dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile de la primirea coletului, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Pentru exercitarea acestui drept, va trebui sa ne trimiti o notificare scrisa. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului. Returnarea se considera a fi efectuata la sediul Advanced Slisys SRL.

In cazul in returnezi produse dintr-o comanda ce a fost insotita de eventuale cadouri sau vouchere cadou, este necesara si returnarea acestora.

Pentru initierea returului, te rugam sa ne trimiti un email cu privire la decizia de retragere din contract la adresa: contact@gatoo.ro. Vom analiza solicitarea si vom confirma primirea declaratiei in maxim 48 de ore.

Daca produsul returnat prezinta ambalaj original deteriorat sau incomplet, urme de purtare, zgarieturi, accesorii lipsa, trebuie sa stii ca valoare produsului se diminueaza, iar suma pe care ti-o vom returna va fi mai mica decat cea platita pentru produsul nou. Te vom informa cu privire la acest lucru prin email. In acest sens, recomandam ca produsele ce urmeaza a fi returnate sa fie impachetate cu grija pentru a fi protejate la transport.

Daca vrei, putem trimite noi curierul (URGENT CARGUS) la tine sa ridice coletul, costul aferent returului fiind suportat de catre tine (15 lei, pentru locatii aflate in aria standard de acoperire a curierului, ex. capitale de judet). Trebuie doar sa mentionezi acest lucru in mailul pe care ni-l trimiti cand soliciti returul. Iti vom returna in cont valoarea produsului minus valoarea transportului. Ambaleaza produsul in cutia in care a venit la tine, astfel incat sa protejezi ambalajul original si implicit, produsul. Daca ai optat pentru aceasta varianta, trimite-ne reply la mailul de confirmare a returului cu adresa si ziua cand sa ajunga la tine curierul pentru a prelua coletul.

Indiferent de situatie, ca alegi sa trimiti returul prin curierul ales de tine sau prin solutia propusa de noi (URGENT CARGUS), costurile de transport aferente returului vor fi suportate de catre Client.

Advanced Slisys SRL nu poate fi trasa la raspundere pentru produse pierdute sau intarziate in procesul returnarii.

Vom trimite contravaloarea returului numai dupa ce primim inapoi produsul care face obiectul returului si numai daca acesta indeplineste conditiile de mai jos:

- Exista, pe cat posibil, ambalajul original si eticheta produsului, impreuna cu certificatul de garantie si factura fiscala;

- Nu prezinta semne de folosire, uzura, zgarieturi, spalare;

- Produsele nu sunt deteriorate sau pierdute in timpul transportului aferent returului;

- Produsele au fost achizitionate de pe www.gatoo.ro.

Inca o data, recomandam ca produsul sa fie impachetat corespunzator pentru a fi protejat de eventualele deteriorari ce pot aparea in timpul transportului. In situatia in care vom refuza returul ca urmare a neindeplinirii conditiilor de mai sus, cheltuielile de transport catre Client vor fi suportate in totalitate tot de catre acesta.

Pentru defectele de fabricatie, costurile aferente transportului de retur cad in sarcina Advanced Slisys SRL. Trebuie de asemenea, respectate conditiile de returnare de mai sus.

Iti vom inapoia contravaloarea produselor returnate dupa validarea returului in cel mult 14 zile de la data primirii produselor de la tine. Contravaloarea produselor va fi returnata in contul bancar indicat de catre tine. Informatiile necesare in vederea efectuarii transferului bancar sunt: numar cont (format IBAN) deschis la o banca de pe teritoriul Romaniei si titularul contului. Nu efectuam returnari in numerar sau ramburs.

Vom storna exclusiv contravaloarea produselor returnate, nu vom lua in calcul transportul platit initial, nici costurile de retur. Iar daca ai ales sa faci returul prin intermediul nostru, vom scadea cei 15 lei din valoarea de returnat.

Te rugam trimite produsele pentru retur sau inlocuire la adresa: ADVANCED SLISYS SRL, Str. Ernest Juvara nr. 19, Bucuresti, sector 6, cod postal 060104. Telefon: 0724 249 099.

Nu acceptam retururi prin prestatori de servicii de curierat ce necesita preluarea produselor de la sediul acestora (ex. Posta Romana).

Magazinul online Gatoo.ro isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului in cazul unor abuzuri, precum returnari repetate.

INLOCUIRE PRODUSE

Pentru inlocuirea unui model cu altul sau de o alta marime, procedura este identica cu cea pentru retur.

Daca Clientul a solicitat returnarea produsului pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Clientul va plati diferenta, iar daca valoarea este mai mica, vom face rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costul returului pentru inlocuire va fi suportat de catre Client.

Pentru orice nelamurire cu privire la modalitatea de schimb sau retur al produselor, te rugam sa ne suni la telefon 0376 44 77 88 sau 0744 260 191, de luni pana vineri intre orele 10.00-16.00.

Nu acceptam pentru inlocuire sau retur produse achizitionate cu mai mult de 14 zile de la data primirii comenzii sau produse ce prezinta semne evidente de folosire.

Nu acceptam pentru inlocuire sau retur colete returnate prin Posta Romana sau colete cu plata la livrare.

SESIZARI, RECLAMATII SI LITIGII

Orice litigiu aparut intre Advanced Slisys SRL, prin Gatoo.ro, si Client va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu este posibil, prima cale de solutionare este medierea in conditiile legii, iar daca aceasta esueaza, litigiul va fi solutionat de instantele romane competente din jurisdictia Advanced Slisys SRL.

Pentru sesizari si reclamatii, va rugam trimiteti un email la adresa contact@gatoo.ro.

Va asiguram ca vom raspunde tuturor sesizarilor si reclamatiilor, feedback-ul dumneavoastra fiind important pentru noi.

FORTA MAJORA

Niciuna dintre parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Gatoo.ro isi rezerva dreptul de a intarzia sau de a anula livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de magazin, ce includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.

FRAUDA

Crearea de conturi multiple folosind adrese generate automat, ce expira dupa o perioada predefinita, pentru a putea beneficia de promotii sau oferte, sau orice comportament fraudulos in masura sa afecteze bunul mers al campaniilor, este interzisa si va fi considerata o tentativa de frauda. Gatoo.ro isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promotiilor sau ofertelor in curs, de a anula contul fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri.

Orice tentativa de frauda sau orice frauda (cum ar fi dar fara a se limita la: accesarea datelor Utilizatorilor si Clientilor Gatoo.ro, alterarea continutului site-ului, incercarea de afectare a performantelor serverelor Gatoo, deturnarea continutului livrarilor catre terti etc.) vor fi pedepsite conform legii penale.

CLAUZE FINALE

Contractul dintre Vanzator si Client, pe baza Comenzilor, intra in jurisdictia legilor din Romania.

Toate dialogurile cu privire la acest Contract vor fi purtate exclusiv in limba romana pentru Clientii din Romania sau in limba engleza pentru Clientii din afara Romaniei.

In cazul in care oricare dintre prevederile Contractului este sau devine ulterior ilegala, invalida sau inaplicabila conform legilor in vigoare, caracterul legal, valabilitatea si aplicabilitatea celorlalte dispozitii ale Contractului nu vor fi afectate sau prejudiciate de aceasta imprejurare. Partile vor depune toate eforturile in vederea realizarii actelor si/sau modificarilor necesare generarii aceluiasi rezultat juridic si/sau economic avut in vedere la incheierea acestui Contract.

Orice modificare a Contractului se poate face numai in scris, cu acordul ambelor parti, prin act aditional, cu exceptia cazului in care prin Contract se prevede altfel. Contractul reprezinta vointa partilor si inlatura orice intelegere verbala dintre acestea, anterioara incheierii lui, asumandu-si intregul sau continut si clauzele.